PREMIO MASCARADE DI BOCAL 2015
Il Comun di Remanzâs al bandìs il concors par assegnâ il Premi par un test leterari in Lenghe Furlane «Tarlecs e comareçs jenfri Bocâl e Cresime» 8e edizion, pal miôr dialic tra Bocâl (il Carnevâl) e Cresime (la Cuaresime) inserît te suaze des manifestazions pe Mascarade di Remanzâs dal 1 di Març dal 2015.
Il Comune Remanzacco bandisce il concorso per l'assegnazione del Premio Letterario in Lingua Friulana «Tarlecs e comareçs jenfri Bocâl e Cresime» 8a edizione, per il miglior dialogo fra Bocâl (il Carnevale) e Cresime (la Quaresima) inserito nell’ambito delle manifestazioni previste nella Mascarade di Remanzâs del 1 marzo 2015.
Il contignût dal test che al partecipe al concors al varà di jessi un dialic jenfri Bocâl (il Carnevâl) e Cresime (la Cuaresime) daûr la formule tradizionâl dal "contrast" e al varà di jessi un coment ai avigniments locâi, regjonâi e nazionâi dal ultin an di no plui di 8.000 batudis.
Il test vincidôr al sarà doprât tant che teme di fonde pal Dialic jenfri Cresime e Bocâl 2015 domenie ai 1 di Març dal 2015 dilunc de manifestazion de Mascarade.
Il contenuto del testo del concorso dovrà essere un dialogo tra Bocâl (il Carnevale) e Cresime (la Quaresima) secondo la formula tradizionale del "contrasto" e dovrà essere un commento agli avvenimenti locali, regionale e nazionali dell'ultimo anno di non più di 8.000 caratteri (spazi inclusi).
Il testo vincitore costituirà la traccia del tradizionale Dialogo fra Cresime e Bocâl 2015 domenica 1 marzo 2015 durante la manifestazione della Mascarade.
Per informazioni: Comune di Remanzacco, piazza P. Diacono 16 Ufficio segreteria
tel. 0432/667013 (int. 4)